utorak, 06.05.2008.

Ljubovni Poraki

1.Sad si u dalekum gradu tom, al uvjek si u srcu mom, jedino tebe poruku cu slati, jer samo za tebe srce mi pati, zato uocicu sto pre da ti kazem volim te.
2.Ljubav je bura ljubav je moc, ljubicemo se dan i noc.
3.Sedim u sobi soba je prazna bez tvoje blizine moj zivot je kazna, daj mi utehu bar nesto mi kazi, jer moj pogled samo tebe trazi.
4.Pusti go dozdot da paga zosto sekoj akapka sto ke padne e baknez do tebe, te sakam i toa go odrekuvam no se poveke mi nedostasuvas.
5.Zosto se bol bolom vraka, zasto se ljubav sa suzama plaka, zasto pate oni koi vole, zasto suze na rastanku bole, zosto su ljudi tako zli zosto mene zaboravi ti.
6.Nemoj da me volis i gledas u mene, jer ja volim drugog a ne vise tebe. Kad sam te volela pravio si se lud a sad sam ja na red da vracam dug.
7.Osecam te tiho haos je u glavi ne ti nista znaci, bar ponekad se javi ne trazim ti srce tvoje, vec ti dajem svoje , znam da me nevolis al ja volim za dvoje.
8.Dugo sam plakala za jednom slikom, duso sam ceznula za jednom likom, dugo ne zvala u beskrajnoj noci nadala sam se, a znala sam da neces doci

- 12:19 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ima poraki od sekakov vid i za sekakov narod.Ima i test na intelegencija,a voedno i malku humor..

Image






Prijava














Kreiraj svoj blog!











Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
kolenehtenin.edu.mk

Vicovi

1.Sedi zajak na sank a pred nego krigla pivo.Dosol dabarot da go zafrkava ama on ne mrdnal tuku samo go gledal pivoto.Dabarot na finta mu go zel pivoto i go ispil.A zajakot na toa so tazen glas veli:Denes stvarno mi e los den, nisto ne mi odi od raka.
Prvo probuvam so pistol da se ubijam-nema kursumi.Potoa zemam jaze da se obesam- se kine jazeto.Na kraj so poslednite pari kupuvam pivo stavam otrov vo nego i da ne veruvas mi go snema pred nos.

2.Zosto zivotnite se popametni od lugeto?
Pusti 20 konji da se trkaat ke dojdat 500 luge da gi gledaat.A pusti 20 luge da se trkaat nema da dojde nitu eden konj da gi gleda.

3.Dvajca nearni si delat bonboni i ediot deli:
edno mene,edno tebe, edno mene,edno tebe, edno mene, edno mene
i drugiot mu vika:a edno tebe?

4.Setaat dedo i vnuk pokraj nekoj dvor i vnukot prasuva:
Dedo,dedo sto e ona?
Modra sliva.
A zosto e crvena?
Zatoa sto e zelena.

5.Na semafor stojat dve koli.Vo ednata zgodna plavusa,a vo drugata Mujo.
Plavusata celo vreme poglednuvala nakaj Mujo.
Toj toa go zabelezal i pocnal da go otvara prozorecot.
Plavusata srekna deka Mujo ja zabelezal i mislejki deka ke i rece nesto i taa go otvara prozorecot.A Mujo i veli:Sto ma i ti prdna?

6.Bile si dva petela i stoele na razlicni strani od ulicata.Prviot petel mu vika na vtoriot:
Abe kako da dojdam na drugata strana?
A drugiot mu vika:Pa ti si na drugata strana be!!!

7.Prasuvaat nekoj maz kolkava e verojatnosta da izleze na ulica i da vidi dinosaurus?
-0.001% -odgovoril mazot
Istoto prasanje i go postavuvaat na plavusa
-50%-odgovorila plavusata
E kako taka
Pa taka ili ke vidam ili nema da vidam.

8.Plavusa se javuva na aerodrom.Dobar den, kolku trae letot do Pariz?
Samo moment...
Fala mnogu, prijatno.

9.Zosto koga plavusa ke se potpre na zid zidot paga?
Zatoa sto popametniot popusta!!!

10.Zosto plavusa koga odi vo apteka odi na prsti?
Da ne gi razbudi apcinjata za spanje!!!

11.Zosto plavusa sekogas koga vidi bandera ja guska?
Bidejki misli deka e Antonio Banderas!!!

12.Zosto plavusa gi otvara gustite sokovi vo prodavnicata, samo sto gi kupila?
Bidejki pisuva OTVORI TUKA!!!